tjejkväll i "slottet"

Hej bloggen! detta blir det sista inlägget på bloggen jag gör idag...
Pappa går just nu och hämtar lillebror...han var vart på kalas, de har bowlat och spelat med "laserpistoler".
Jag och sara ska laga fisksoppa. :D såååååå gooott! ääälskar fisksoppa! jag vet inte om vi är sådär jättetöntiga nu, när jag säger att jag och sara tycker mer om fisk än kött (förutom carpaccio då... det där extremt tunna köttet från italien... och förutom köttfärssås och köttbullar...). Lax på saltbädd, pangasiusfisk, fisksoppa, rökt makrill, senapssill, mm... nån mer som älskar fisk? :D
jag och sara är ju tvillingar. Det är praktiskt, för man kan ha tjejkväll när man vill! ;) och om man glömt en läxa...så är det lätt fixat! japp, så vi ska ha tjejkväll ikväll. I vår trädgård har vi ett litet hus, på vintern ser det ut som ett pepparkakshus, haha, och det huset som är stort som kanske ett rum, fast högt i tak, kallar vi ironiskt för "slottet". Men trots att det är litet, får vi plats med kontor, TV-rum, sovloft, tvättstuga och badrum... inte illa, va? saknas bara kök! ;D
nej, men man kan ju inte ha ett bättre ställe än slottet för att ha tjejkväll osv... Man får total privacy och man har TV:n och soffan... haha!
ses/skrivs imorn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0