shopping

Hej! Tidigare idag sa jag ju att jag skulle lägga in en bild på dagens outfit:här är den: idag var jag inspirerad av sailor-modet! jag tycker det är fint, klassiskt och käckt på samma gång.och, ja, jag tog bilden inne på badrummet... bättre ljus ^_^
och så en bild på armbandet:samma
och  örhängena förtjänar nästan en egen bild... ;)
hhhhheeeeehhhhheeee
hela outfiten matchades med svarta uggs.
jeans från H&M
linne från H&M
tunika från H&M (märks det jag gillar H&M??  XD)
hoodie/munkjacka: gammal från C&A
armband från JC
örhängen från belgiska affären six
halsbandet är en present från min moster.
jag shoppade som sagt efter skolan, och jag har en tendens att köpa en massa småsaker... ^^
här är en helbild:
hahahha
alltså:
2 par svarta strumpbyxor (sammanlagt 70 kr från C&A), 6-pack av ringar(50 kr från Di), silvriga örhängen (20 kr från C&A), ögonbryns-kit (120 kr från the body shop-fick även det gröna paketet av gratis champoo och den lila parfymen... :D), rött nagellack (45 kr från Di), highlighter (40 kr från Di), ansiktsmask (12 kr från Di), broderade strumpor (50 kr från Veritas),hårgelé (30 kr från Di), blush (45 kr från Di) och slutligen den vita tunikan(150 kr från H&M).
och saxen har inget med saken att göra, haha!
närbild på ringarna:
det står "hope" på det högra lånfingrets ring...
och på örhängena:blabla
haha, omöjligt att se fräsch ut i denna belysning och med webcam... kanske dax att köpa kamera?? X)
nehep, måste gå och räkna matte... :P linjära funktioner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0