min dag:

jag vaknade 9:30 på morgonen, pappa kom ut i slottet och sa att han skulle ut och jogga (pappa är den morgonpiggaste människan jag tror jag känner! haha!) och jag ville också jogga, så jag bytte snabbt om och sprang med honom  innan frukosten... nu vet jag att jag inte skulle klara mig utan frukost i vardagen, haha:jag brukar kunna jogga nästan en mil, men nu var jag helt trött och orkeslös efter 3 km... :/ jag tog en stoooooor frukost när jag kom hem! ;) vi åt kyckling och hasselbackspotatis till lunch. Gott! sen duschade jag. vi stack därefter ut och handlade mjöl och jäst och lite sånt, sen har jag bakat bröd, nu ligger brödet i ugnen och jag har det tråkigt. klart! ;D
Ingen dagens outfit idag, haha! jag tog bara på en gammal tröj-klänning och strumpbyxor:klart! ^_^
Det är  helt otroligt fint väder ute!! 10°C och sol!! OMG! Konstigt att våren kommer i januari, men inte mig emot! ;)
Det är inte så ofta det är såhär soligt i belgien! :D nej, nu måste jag kolla brödet!
det är italienskt bröd, så Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0