jobbig eftermiddag :P

Idag, är det onsdag, då brukar jag och syrran ibland gå och shoppa, men inte idag. På skolbussen hem satt jag framför en liten 5-årig pratkvarn, haha! Han snacka med mig hela tiden! söt, men jobbig... Och han var så OTROLIGT lik min lillebror! när han hojtade "hej!" åt mig, tänkte jag "himmel, har min lillebrorsa krympt i tvätten??!" haha!
han började och prata om sin leksaksbil, sen gjorde han en tankekarta under hela bussfärden, så innan jag skulle stiga av, pratade han om wallace och gromit och varkaninen,.......... haha! han sa"jag tittar på när du går av" helt bestämt sådär, och jag blev lite ... confused... intressant...?
Ja, sen hade det stått fel tid på en kom-ihåglapp i köket, så vi stressade till notläsningen 1 timme för tidigt och hade dödstråkigt... aja pappa kom och skulle hämta syrran 1 timme för tidigt också. Det blev lite rörigt, men det gick bra.
jag tror inte jag lägger upp nån bild på dagens outfit idag, den var verkligen inget speciellt.....
Nu ska jag röja på rummet och sen ducha.
BYE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0