40°C i historiaklassrummet!??

Hej bloggen, idag har jag gjort nåt jätteintressant (NOT!) : gått i skolan!  :P
Dagens skema:franska, teckning, kemi, fikapaus (dock utan fika...), svenska, matte, lunch, håltimme, fysik, historia.
på franskan pratade vi om shopping på eBay:nå'n har tydligen sålt sig själv, nån annan har sålt en chicken nugget med ett bett i som legat på marken för 2000 dollar... helt sjukt, haha! på kemin visade läraren oss att olika salter ger olika färg åt en eldslåga. coolt! :D  På håltimmen var jag med mina italienska kompisar... :) på historian pratade läraren om celterna och gallerna osv... Och han har
-högsta temperatur i elementet,
-vi är 27 pers i klassen,
-han öppnar aldrig fönstrena...
det blir jättesvettigt i klassrummet! sen är det svettigt på bussen, också, så mina öron (som är mina inbyggda termometrar, haha) blossar scharlakansröda! haha!
Nu sitter jag hemma och är trött! tur att det bara är fredag kvar! :)
bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0